Godnatt

Mamma kom precis hem nu. Jag har väntat på henne (det brukar ju oftast vara tvärtom, att hon ska vänta på att jag kommer hem hehe) men nu blev det jag som väntade på henne :)  Imorgon ska jag, mamma och Melinda käka på restaurang och gå på bio och se Mamma Mia. Såå en heldag med mami och syrran blir det imorgon. Det var ett tag sen vi käka ute och gick på bio tillsammans så det ska bli kul :) och Mamma Mia verkar hel skön och många som jag känner har sagt att den är bra ! Mycket bra musik och dans i den, and that's what I like.

Nej nu ska väl jag börja göra iordning mig for the night. Första gången på läänge jag är uppe så här sent. Men idag kan jag ju vara det eftersom att jag inte ska upp vid klockan sju imorgon och det känns skönt. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0