Work

Nu är ännu en helg över. Snart börjar skolan. Det går för fort !

Imorgon ska jag jobba som vanligt. Nu har jag inte så många dagar kvar, only four sen slutar jag :) Det kändes som att jag började där för inte så länge sedan men ändå har det gått 1 månad. Tiden bara flyger förbi haha. Snart slipper jag gå upp klockan sju på morgonen. Snart kan jag få lite sovmorgon och det behöver jag så som jag har slitit ;P I'm joking. I början var det lite jobbigt att gå upp men man vänjer sig. Det är segast på morgonen när man ska vakna och så men när man väl är på jobbet så går det ganska fort och jag har haft väldigt kul, tro det eller ej hehe :) Många tycker säkert att det låter tråkigt..jobba på ett äldreboende liksom men det har varit fun !

Tänkte gå och lägga mig strax..inte riktigt än men snart. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0