Mamma Mia

Nu är jag tillbaka. Vi åkte lite senare till stan..ca halv två och var där vid två. Vi käka på en kinarestaurang nära Brunnsparken, gott var det. Vi tog buffe så vi kunde ta hur mycket vi ville men jag orkade bara ta två omgångar men det räckte. Sen tog jag lite frukt kompott som efterätt. Efter kinamaten hade vi god tid på oss så vi gick in på Chilli. Jag hittade två fina kuddar till mitt rum, kan visa lite senare :) Vi tog sedan spårvagnen till Filmstaden och kollade på Mamma Mia. Den var jättebra. Allt var sjukt bra. Man blev såå glad när dem sjöng och dansade och låtarna var jättebra (även om jag inte är ett big fan av Abba låtarna) såå den tycker jag verkligen ni ska se :)

Nu är det städdags ! Dagens outfit kommer lite senare, kram så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0