Torsdag

Nu är jag hemma. Har varit hos ordontologen, hos moster och kusin Lisa och käkat där och hos Julia för att försöka fixa det här med Stockholm. Okej först om ordontologen..jag och mamma kom dit. Först fick vi vänta några minuter i väntrummet innan dem ropade in mig. Sen när vi väl var därinne så kollade dem på mina tänder och pratade lite med mig. Dem tog lite bilder och avtryck på mina tänder (vilket innebar att dem satte upp gojs i min mun haha) men det gick bra. Dem sa också att jag behövde tandställning..både uppe och nere och att jag skulle ha tandställningen i ungefär två år ! TVÅ ÅR ! Det är fan låång tid..men vad gör man inte för att få fina och raka tänder? såå det är klart att jag ska ha det men det kommer bli jobbigt men jag får bara bita ihop och tänka på att det kommer bli ett bra resultat :) men innan jag kan få tandställningen så måste dem först gå igenom vad dem ska göra med mina tänder..om jag ska ta bort någon tand osv..så det kommer ta ett tag, så jag kommer få tandställning i december ungefär så det är ju ett tag kvar..men så ligger det till, såå no you know :P haha men det känns bra nu, att jag ska få tandställning :)

Efter att jag käkat hos moster och Kusin Lisa så åkte jag hem till Julia. Vi försökte hitta ett vandrarhem som låg nära centrum men alla var typ fullbokade så vi fick lite panik. Men det fixade sig sedan så nu ska vi sova hos Julias mammas kompis som bor uppe i Stockholm haha. Men det kommer bli hur bra som helst. Nu är det bara tågbiljetter som ska fixas och det ska vi göra imorgon ! :D

Nu ska jag ta mig en muffins som jag och mamma bakade igår, och gissa vilka vi bakade, yeah that's right..dem kladdiga goda ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0