Liseberg

Och jag som tänkte vara hemma och ta det lungt idag..nej det blev ju inte riktigt så. Pappa ringde och frågade om jag hade lust att åka till Liseberg med han och Jonathan och det tackade jag inte nej till. Första gången jag var på Liseberg i år och det var jättekul ! Vi gick runt och spelade mest. Spelade på alla hjul och åkte två saker - Jukebox som jag och Jonathan åkte och Parishjulet som alla åkte :) Vi hade mucho fun :D Vi vann också lite saker men det kan jag visa imorgon eller något, nu ska jag kolla på film, kram !

Jukebox :)



Parishjulet, hade värsta utsikten över hela Liseberg, det var så fint :)




Höjdskräcken, den är såå rolig..but scary !




Yeahh, brorsan och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0