Vinsterna

Packningen går segt. Jag är seeg..vet inte varför men det är jobbigt. Äsch jag blir nog piggare lite senare när jag kommer till Julia och Nadia :) hehe.
 
Nu tänkte jag visa vinsterna, dem tre vinsterna som vi vann igår: en Marilyn Monroe spegel som pappa vann, en dvd film - Alpha dog som pappa också vann och ett gosedjur som jag vann (stolt) där man skulle slå på "spikar" som åker upp och ner. Förstår ni vad jag menar? haha. För att vinna stjärnvinst skulle man ha 690 poäng och för att vinna en 1:a vinst 560 poäng . Jag fick 570 så jag hade väl tur hehe men det var kul. Trodde aldrig jag skulle vinna. Vi vann också en twist påse och en plopp men det är väl ingenting och se haha ;P

Gosedjuret jag vann, hehe såå söt :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0