Måndag

Regn regn och åter regn. Det har regnat all day long. Från när jag gick till jobbet tills nu. It's sick ! haha. Men det är ganska skönt att det regnar nu. Värmen som vi haft har varit ganska jobbig. Speciellt för mig som bara har kollat på den och inte riktigt upplevt den bara för att jag varit sjuk så jag har mest varit hemma och kopplat av...tråkigt. Men sånt händer ibland. Nu är jag nästan helt frisk så det känns bra :) En på jobbet sa att det skulle vara dåligt väder hela veckan men vi får väl se hur det blir. Det får gärna komma lite sol på fredag för mig (slutar jobba på torsdag). Det hade varit ganska skönt att bara kunna relaxa i solen och ligga och mysa och njuta av värmen..det var ju ett tag sen jag solade, typ en månad sen nu och det känns surt ! Men det är sånt man får ta om man sommarjobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0