Onsdag

Vaknade tolv idag. Jag satte klockan på 10.15 men jag måste ha somnat om :P haha. Idag ska jag nog bara ta det lungt. Kolla på en film, måla mina naglar, kanske börja läsa på den sista Harry Potter boken..jaa jag får se vad jag hittar på helt enkelt :) Jag har läst alla Harry Potter böcker, har bara den sista kvar nu och jag vill så gärna veta vad som kommer hända. Det är ju den sista boken liksom :) Är det någon som har läst alla böcker?

Jag ska träffa Julia imorgon istället och då ska vi bestämma allting :D Can't wait ;)
Tänkte att jag skulle lägga ut receptet på de kladdiga muffinsarna lite senare, i fall det är någon som vill ha dem :) men det blir lite senare som sagt..nu ska jag måla naglarna, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0