Måndag

Måndag idag..bara två veckor kvar tills jag börjar skolan ! Det går hur fort som helst nu. Nu kommer dagarna bara flyga iväg hehe..flyga iväg haha men aa ni fattar? Så nu ska jag försöka njuta av dem dagarna jag har kvar :) 
 
Idag vaknade jag vid tolv men det behövde jag ! Sen har jag bara käkat lite frukost och kollat på tv..med andra ord kopplat av. Maja och Lotta kommer hit lite senare. Vi ska baka muffinsar med glasyr på, yummie :) sen ska vi nog kolla på en film. Det kommer bli hur mysigt som helst och efter det får vi se vad som händer.

 Btw, Råttatouille som jag såg igår vad jättebra. Såg den med mami och Melinda. Filmen var jättegullig och jag skrattade many times. När jag såg att den skulle komma ut på bio så har jag alltid velat se den men det har inte blivit av..men nu har vi den hemma så jag kan se den om och om igen hihi. Tecknade filmer är bra, så är det bara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0