Disco på G

Jag fick sluta lite tidigare idag vilket jag verkligen behövde ! Ska ju på Gothia discot idag och jag känner att jag behäver lite lugn och ro innan jag ska shaka loss på dansgolvet med Julia  ;) haha ! Ska snart göra iordning mig..raka benen, fixa med sminket och såna grejer. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu men funderar på att ta en kjol. Det kommer bli sjukt varmt där inne sen när man väl ha dansat en stund så det är kankse bäst att jag tar en kjol. Upptill tänkte jag ha ett kort linne men vi får se hur det blir. Discot börjar sju och jag och Julia ska börja köa vid halv sju. Vi kommer säkert att få stå i kön i minst två timmar innan vi kommer in. Det brukar bli så. Köandet är värst ! Åhh det ska bli kul att dansa. Var ett tag sen man gjorde det :) Loove to dance. Man blir så glad då, håller ni inte med mig? :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0