Ensam i one week

Jaa..nu har jag slutat jobba. Fick gå lite tidigare :) Sköönt. Nu tänkte jag väl koppla av..kanske köpa lite godis..hrmm jag har typ börjat äta igen. Och jag som sa att jag inte skulle göra det hehe men det har liksom blivit så på något konstigt vis ändå men jag och mamma har bestämt att vi ska sluta äta candy nästa vecka såå från och med nästa vecka ska jag inte äta något !

 Har messat Julia men hon svarar inte. Hon har feriejob precis som jag fast hon slutar klockan sex (hon börjar nio istället för åtta som jag) Tänkte höra om hon ville komma hit nu när jag är själv hemma. Det är nämligen så att mamma och Melinda har åkt till Ungern idag med moster och Kusin Lisa. Dem ska vara borta i en vecka så jag ska vara själv nu for a hole week ! Det har jag aldrig varit förut, liksom helt själv men det ska bli roligt. Ville såklart följa med dem men jag har ju jobb nu så de funkar inte. Om jag inte haft det hade jag lätt följt med men nu är det som det är. Lite surt bara att man inte kan följa med...jädrans jobb hihi nej men det är okej :) Jag och mamma får väl åka på en resa själva någon annan gång.

Nej nu ska jag försöka få tag på Julia. Skriver senare om vad jag gjorde på dag tre i Italyy + att jag ska lägga in lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0