Getingar

Det var så jävla många getingar som kom in genom dörrarna på jobbet idag. Det var hemskt. Dem flög runt överallt och typ jaga mig så jag fick springa iväg så att dem inte skulle få tag i mig haha.Tyckte det var lite pinsamt att göra det eftersom att dem gamla bara satt och kolla på mig hehe men är man rädd för getingar (som jag verkligen är) så kan man inte göra så mycket än att springa iväg från dem. Varje gång det kom in en geting fick jag säga till dem andra (ja asså dem som jag jobbar med) att hjälpa mig få bort dem :P Det var hemskt fast jag skrattade jävligt mycket också. Mest åt mig själv..för att jag probably såg rolig ut när jag fick flipp och sprang iväg haha !

Hopas bara att det inte blir så här imorgon också because om det blir så I don't know what to do !
Såå please, alla getingar, back off  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0