Home

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag, mamma och Melinda har flängt runt i en massa affärer, mer än som var tänkt från början (men så blir det ju alltid). Det har varit ganska jobbigt men nu är allt shoppande färdigt. Jag gick in på Din sko för att kolla om skorna som jag ville ha fanns i min storlek och det gjorde dem, men när jag skulle prova dem så var dem lite...trånga så jag köpte dem inte. Då blev jag lite ledsen but then fick jag syn på ett par andra jättesöta skor som jag köpte istället så det blev bra tillslut :) Sen köpte jag ett par solbrillor fast dem är inte alls lika snygga som dem jag egentligen vill ha, (ni vet dem som är formade som hjärtan) men dem får duga ! Köpte också ett minneskort till kameran såå nu kan jag ta en massa massa bilder :D Vi käkade också på Pizza Hut innan vi åkte hem.

Nu tänkte jag gå till affären och köpa lite candy. Sen måste jag ta en dusch och göra fotbad, måla mina naglar + packa det sista som är kvar, dvs småsakerna såå jag har mycket kvar att göra. Men innan jag går kommer lite bilder på skorna och brillorna:



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0