I'm feeling better

Hallo :)

Jag har inte bloggat så mycket nu på dem senaste dagarna men det beror dels på att jag inte kände mig så bra igår men det vet ni ju redan. Men idag känns det faktiskt lite bättre. Jag har fortfarande ont i halsen och så är jag lite förkyld men jag är inte så varm längre som jag var igår så jag tror att det är på bättringsvägen :) Så det känns bra men man vet ju aldrig..det kanske blir sämre om några timmar men jag hoppas på det bästa !

Jobbade idag som vanligt och nu sitter jag här och väntar på att mamma och Melinda ska komma hem. Tänk att det redan har gått en vecka. Det har gått fort. Jag får väl se om dem är bruna nu när dem kommer hem. Min Italiaa färg har redan försvunnit..det är skit ! Fan vill ju vara brun ! Men till helgen så ska det bli fint väder..runt 30 grader har jag hört :D Men vi får väl se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0