Last candy day

Sista godis dagen för mig idag, sen ska jag sluta. Jag åt ju inte godis på över två månader, sen började jag igen och nu ska jag sluta. Vill inte äta mer. Fan blir bara äcklad av det. Jag har ätit det ganska ofta på senaste tiden och nu har jag tröttnat på det ! Jag vill sluta äta godis, kakor, chips, glass och allt annat onyttigt som finns. Jag vill börja äta mer frukt och aa helt enkelt vara mer nyttig, så som jag var för ett tag sen :) Jag kommer må bättre då. Jag kommer nog sakna alla godsaker i början men det kommer försvinna efter ett tag.

Nu ska jag äta godis (även fast jag är ganska mätt) och njuta så mycket jag kan :) för det kommer dröja ett tag innan jag äter det igen (hopefully haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0