Lördag

Idag har jag bara varit hemma och slappat. Det har varit så mycket nu denna vecka. Kom hem från Italien på måndag natt, började jobba på måndag morgon, var ute med Julia torsdag kväll och så var det ju Gothia nu igår med Julia och Carro. Så jag kände att jag behövde en liten timeout från allting..bara vara hemma och relaxa :) Ibland så behöver man det, eller hur?

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer..åker kanske in till stan och checkar rean men jag vet inte. Får se om jag orkar det haha. Har blivit en riktig latis nu när jag börjat jobba. Jag orkar ingenting ! Nu förstår jag hur min mamma känner sig när hon kommer hem från jobbet. Föresten hon ringde idag fast vi pratade inte så länge. Det kostar så mycket pengar om man ringer från utlandet men det var skönt att höra hennes röst. Hon sa att det inte hade varit så bra väder nere i Ungern..och imorgon skulle det regna men dem hade det bra ändå :)

Nej nu ska jag nog lägga mig..


Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0