Lots of things to do

Uppe tidigt idag. Mamma väckte mig vid halv tio.

Idag måste vi hinna med mycket. Vi ska först till Linneplatsen och köpa såndana grejer man har på ögonlocken när man solar solarium, vet ni vad jag menar? :P Dem är ganska små och finns i olika färger och dem skyddar mot ögonen. I alla fall vi ska köpa det och har med oss dem till Italien så att våra ögon skyddas mot solen :)

Sen måste vi in till stan och lämna tillbaka lite kläder. Vi ska köpa minneskort till min och Melindas kamera (så att vi kan ta en massa massa fina bilder i Italien !), sen ska jag också gå in i Din sko och se om jag kan hitta skorna jag hittade igår..fast som bara fanns i storlek 38 och 40 i Frölunda Torg..och jag behöver 39 ! Efter det måste vi hem och packa det som vi inte hann med igår. Sen ska jag köpa lite candy att ha med på resan ;) och fixa kycklingbaugetter till oss alla som vi ska äta på bussen, mums !

Jag skriver lite senare, kram !

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

tycker jag med! :)

2008-07-04 @ 11:08:39
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0