Nattinlägg

Såådär ! Har precis kommit hem från Gothiadiscot. Jag, Julia och Carro (Julias kompis) har haft jättekul ! Vi har flummat runt och hoppat och dansat och shakat och aaa allting ! Jag och Julia kom dit vid halv sju. Då var kön hur lång som helst. Den sträckte sig från Svenska mässan till Valhallabadet ! Fatta vad långt. Och då hade dem inte ens börjat släppa in (släpper in vid sju) så vi ställde oss typ längst bak och aa väntade. Carro kom lite senare. Vi kom in vid halv nio typ så vi stod i kö i två timmar vilket var lite jobbigt, och då hade vi inte ens börjat dansa (!) Jag såg en massa folk som stod och hånglade och tafsade på varandra (usch) men jag skrattade bara åt det. Det såg lite roligt ut. Jag ville inte hångla med någon. Kom inte dit för att hångla runt utan för att dansa :D Musiken var väl sådär, mest techno (det blev lite tröttsamt efter ett tag) men annars var det väl bra. Jag var helt crazy och hoppa runt som en galning haha och så hade jag en blå kjol (det blev kjolen tillslut) som åkte upp hela tiden men jag brydde mig inte. Fick hålla i den lite men det var ju ändå så mörkt i lokalen så jag tror inte att alltför många märkte det  ;P

Nu känner jag mig helt döv och min röst är lite rostig. Vi skrek också väldigt mycket haha ! Men jag hoppas det går över imorgon. Jag har inte ätit sedan klockan ett idag så jag tänkte ta mig lite flingor. Vet att det är sent men jag bara måste ha något i mig ! Imorgon ska jag sova ut och inte gå upp klockan halv sju som jag gör annars när jag jobbar. Det ska bli så jävla skönt ! :D

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0