Sista inlägget på 9 dagar

Hej allihopa !

Om ca fem timmar åker vi härifrån. En taxi kommer och hämtar oss 03.15 och bussen går 03.45 från Heden. Vi ska först åka buss till Malmö. Sedan byter vi buss (vet inte varför) och that bus kommer vi åka hela vägen med till Italien.

Nu är allt packat. Det är bara kameran, mp3n och tandborsten som ska ner :) Jag ska gå upp vid halv tre på natten och fixa kycklingbaugetterna som vi ska äta på bussen så jag måste lägga mig snart. Egentligen vill jag se färdigt på en film som jag har börjat kolla på - 8 mile men jag får se hur jag gör.

Det ska bli skönt att komma bort från tråkiga Sverige och det enda jag väntar på nu är att det ska bli natt så att jag kan åka härifrån ! Åhh det ska bli så kul att åka till Italien. Har aldrig varit där förut. Lovar att jag ska ta en massa bilder ! Vet inte riktigt hur jag ska komma ihåg allt som händer där nere men jag kanske ska föra en liten dagbok så att jag kommer ihåg allt och sedan skriva det här på bloggen när jag kommer tillbaka :) Det låter väl bra?

Nej nu måste jag borsta tänderna. Ha det så bra nu, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0