Torsdag

Konstigt nog så kom det inga getingar idag. Jag såg inte en enda ! Såå dem måste ha lyssnat på min bön yesterday haha eller aa något måste ju ha hänt eftersom att dem aldrig kom ;P

Idag har det varit en slapp dag. Det har varit det ganska mycket nu på sista tiden men det är bara för att jag inte är helt frisk än. Men det är på bättringsvägen och jag tror att jag kommer bli frisk pretty soon så jag hoppas på det bästa ! Jag vill att det fina vädret ska hålla så att jag kan gå ut och sola och bada men nu kommer det ju bli sämre väder igen..typ åska och regna, perfect..så det blir väl inget med det. Jag får väl vänta och hoppas att det kommer lite sol innnan jag börjar skolan. Har verkligen förlorat all min färg från Italien..it sucks. Har väl sagt det förut men det suger verkligen. Vem fan vill börja skolan och vara blekfis liksom? haha !

Snart ska jag, Melinda och Kusin Lisa kolla på House of wax. Den börjar om en halvtimme ungefär. 21.55..inte den bästa tiden att börja kolla på en film när man ska upp sju nästa morgon men så får det blir. Det är ju ändå fredag imorgon . Wich means helg ! :D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0