Mycket man vill

Åhh Step Up är såå bra. Jag blir så himla sugen på att börja dansa när jag ser sådana filmer. Dans är så jävla roligt och man bir så glad av det. Det blir i allafall jag när jag dansar. Man blir nästan som en helt ny männsika :D Jag skulle vilja börja i hiphop eller aa något i den stilen. Jag tycker det ser så himla coolt ut :) men jag vet inte riktigt..vet inte om jag kan dansa sån dans. Men kanske om jag skulle börja ta lektioner i det..kanske att jag skulle bli bra då, vem vet? :) Det hade varit så kul. Jag har tänkt på det många många gånger men det har aldrig blivit av. Men så brukar det vara. Jag brukar alltid vilja göra saker men jag gör liksom ingenting åt det..och det är ganska synd för jag vill ju. Hmm jag kanske ska ta och kolla upp det, ja se om det finns någon dans jag kan börja i.

Men sen är det ju inte bara dans jag vill börja i. Skulle kunna tänka mig att börja spela fotboll igen. Jag gjorde det för tre år sedan och nu när jag ser någon spela fotboll så tänker jag tillbaka på den tiden då jag spelade fotboll. Jag älskade det. Men fotboll tar väldigt mycket tid. Man tränar 3-4 gånger i veckan + att man har matcher + jag ska hinna med skolan och alla läxor och prov..nej det blir för mycket. Jag tror inte jag skulle orkat det. Basket är också kul men det är nog lika tufft som fotboll. Jag vill lära mig att spela piano, jag vill ta sånglektioner, ja ni ser ju..det är mycket jag vill göra. Men det går ju inte att hinna med allting. Jag kanske borde bestämma mig för att börja med en sak och så får man se hur det går med resten. Nej nu blev det för mycket att tänka på :P haha måste ha lite break nu.

Tänkte käka lite mat och kolla på en till film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0