Sjuk?

Hej, hur mår ni? Med mig är det inte så bra. Jag tror jag börjar bli sjuk. Har ont i halsen och jag känner mig svag + att jag är varm in my hole body ! Varför just nu? Nu när man jobbar och allt. Jag har inte tid att vara sjuk nu.

Vaknade klockan tre på natten idag och hade huvudvärk, ont i halsen + jag var varm. Gick upp och tog en Ipren och bad till gud att jag skulle bli bättre och sen när jag vaknade vid sju på morgonen så kände jag mig bättre men nu..nu börjar det bli sämre igen..dem på jobbet kände på min panna och sa att jag var varm..och jag ba great ! Just what a need.. NOT ! Det var också en som sa att jag skulle ta en vitlöksklyfta och linda ost runt den and then put it i my mouth. Hon sa att det skulle hjälpa så jag får väl testa det, Usch ! (kommer må så illa efter det) Sen ska jag ta mig lite te och honung (jag som hatar te men det får gå ändå). Sen ska jag bara koppla av, vila upp mig så att jag blir bra tills imorgon så får jag hoppas på det bästa :)

Btw jag har namnsdag idag ! Det är mitt andra namn: Madeleine
Heter Nathalie Madeleine Eriksson såå nu vet ni det  ;P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0