Det är så det ligger till

Hej !

Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror på att jag inte orkat. Jag har inte ens suttit vad datorn dem senaste dagarna för jag har varit ganska trött och hängig. Jag är fortfarande förkyld men det är halsen som gör ondast + att jag har börjat hosta också så det är jätte jobbigt. Även om jag har varit lite trött så har jag ändå gått till jobbet och det har funkat. Får bara hoppas att det funkar denna veckan också. Min röst är hes så jag pratar pretty funny haha. Jag kan inte skratta normalt vilket är jätte jobbigt eftersom jag skrattar väldigt ofta i vanliga fall. Och när jag väl skrattar så börjar jag hosta och då gör det bara ont så jag får försöka att inte skratta och det suger ! Halstabletterna som jag tar hjälper inte så det är ingen mening att jag tar dem egentligen (fast jag gör det ändå). Och nu har det varit så JÄVLA fint väder och jag har inte kunnat gå ut och sola och bada vilket verkligen SUGER !! Big time. Nu när det äntligen kommer lite sol så kan man inte gå ut och njuta av den ! Buuhuuuu. Fatta vad jobbigt. Och idag är det 29 grader ! 29 grader, helt sjukt ! Och vet ni vad jag ska göra på denna fina dag?..joo sitta hemma och kolla på film. Visst låter det bra? Nej usch men vad ska jag göra? Det bästa för mig är att jag är hemma och vilar upp mig. Såå det får bli så nu. Även om jag hatar det.

Nu tänkte jag kolla på Step Up..önskar att jag kunde skriva att jag skulle ut och bada och sola men neeej det kan man inte. Nej usch vad jag klagar men ni måste ju ändå förstå att det är jobbigt ellerhur? Step Up är ändå jävligt bra såå den kanske göra mig på bättre humör, hopefully. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0