Dag två in Italy

Hellohelloo !

Nu tänkte jag skriva om vad som hände andra dagen i Italien (första dagen: söndagen hade jag visst också glömt bort att skriva om..ooppss) eller aa det jag skrev där nere i alla fall..vilket inte är så mycket, som sagt det blev ju inte så mycket skrivande menmen ni får ju bilder också så det ska nog funka ändå :)

Måndag:

Vaknade vid halv nio, åt frukost. Efter breakfaasten gick vi upp till vårat rum och fixade till oss, jaa asså bytte om till bikni och smörjde in oss med solkräm. Efter smörjandet gick vi till playan. Vi låg där och sola (och bada) i några timmar - Härligt ! Käkade också vattenmelon på beachen. Efter att vi stekt på playan gick vi tillbaka till hotellrummet, duschade. Sedan begav vi oss till RoxyBar (en restaurang men det kankse ni fattade :P) och tog en pizza där - Salami. Mamma kände sig lite konstig så hon gick hem och vilade sig. Jag och Melinda gick och satte oss ute på balkongen och läste samtidigt som jag käka godis - Lovely ! Men efter en stund fick jag huvudvärk så jag gick också och vilade mig. Melinda gjorde samma sak. Vi sov i några timmar. Gick sedan ner och käka mat..eller aa inte mamma hon mådde fortfarande dåligt så jag och Melinda satt ensama..lite tråkigt men det gick ändå. Sen på kvällen gick jag och Melinda ut. "Ciao Bella" fick man höra några ggr från killar, haha även om man såg ut som "hej kom och hjälp mig" ;P

Playan (ser det inte underbart ut ?!)


Löövely !


Havet:



Melinda is running for her life:




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0