It sucks

Igår var det en dålig dag. Jag mådde kasst. Hade jätteont i huvudet, det var skit jobbigt ! Efter att jag slutat jobba gick jag hem, tog en panodil och gick och la mig så att huvudvärken skulle försvinna men det gjorde den inte. Så jag gick med huvudvärk hela dagen igår..så nu idag frågade jag om jag kunde sluta vid ett istället för halv fem och det gick bra. Jag kände att jag behövde sluta lite tidigare så att jag kunde vila upp mig efter gårdagen.

Det är verkligen jobbigt att vara sjuk. Jag känner mig trött hela tiden och jag får lätt huvudvärk. Jag hatar det ! Jag hoppas att jag blir frisk snart för jag orkar inte må såhär längre ! It sucks.

Anyway hoppas att ni andra mår bra ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0