Torsdag

Jag har precis kommit hem från stan. Har varit ute med Julia och träffat en massa folk. Vi har haft kul som vanligt och flummat runt :D

När vi gick mot Scandinavium skrek Julia okeeyyy jättehögt (vi höll på och löjla oss och skrek en massa saker hehe). Då skriker en tjej som går med en hund tillbaka till oss..eller aa en dam typ eller vad man ska säga :P Hon ba sa ni till mig. Vi ba neeej. Nähää säger hon. Sluta skrik då, jag tar ju åt mig ! Och så vände hon och gick därifrån..hel skumt.

Sen mötte vi henne i Nordstan också. Då sa hon: Ni skriker inte nu. Vi ba nej. Jasså men skrik nu då sa hon tillbaka. Nej vi vill inte det sa vi. Nähää, ahhaa okej sa hon och så gick hon därifrån.Vi började skratta lite (vi tyckte ju att hon var lite konstig) men då kom hon tillbaka. Julia blev fan rädd..jag med. Trodde hon skulle släppa hunden på oss eller något men hon kom fram till oss och så sa hon till mig: Du är jättefin, verkligen. Du har fint ansikte och har sminkat dig naturligt, inte för mycket. Jättefin är du. Jag blev lite paff men sa givetvis tack. Hon sa också att Julia var fin och att vi inte skulle hänga här. Att det inte var ett bra ställe för oss. Att man åker ner i skiten..botten liksom. Vi bara höll med tills hon gick därifrån. Jaa hon var lite konstig men det var ändå trevligt att höra att man såg bra ut..även om de kom från henne ;P haha Jaja nog pratat om det.

När vi skulle åka hem åkte jag med 16 bussen med Julia. För att hålla sällskap (egentligen tar jag 1:an eller 7:an direkt hem till mig). Jag skulle gå av på Markland och när vi var just på den hållplatsen kommer jag på att jag har mina saker i hennes väska, alltså mina nycklar och mitt spårvagnskort. Det viktigaste ! Såå jag får panik. Sliter upp hennes väska för att hitta mina nycklar vilket jag inte gör. Gräver som en galning och hittar mina och hennes nycklar. Dörren håller på och stängas och jag skyndar mig att öppna den, slänger tillbaka Julias nycklar och går av bussen, haha. Snacka om att jag hade tur ! Fick mina nycklar..spårvagnskortet får jag imorgon. Vi ska ändå träffas imorgon för då är det dicsotime ! :D Hoppas bara jag orkar dansa imorgon. Kommer väl vara helt slut efter jobbet men jag hoppas att det går bra ändå :)

Nej nu måste jag fixa iordning mig och sedan ska jag nanna. Ska gå upp vid halv sju imorgon. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0