Mycket att hinna med imorgon

Jag har inte börjat packa än. Tänkte göra det imorgon. Jag vill inte panik packa i sista minuten på fredag så imorgon blir perfekt. Mamma hämtade upp resväskorna från källaren idag så dem står redo att bli packade haha. Problemet är att jag inte vet vad jag ska packa. Hur många linnen, kjolar, klänningar, shorts, tröjor ska jag ha med mig? Det är sånt jag aldrig vet..så det blir oftast att jag tar med mig för mycket kläder. Men som man brukar säga: Bättre att ta med sig för mycket än för lite ! Sen är det en massa småsaker som man ska komma ihåg att ta med sig...och jag har svårt att komma ihåg allting i mitt lilla huvud och det blir lätt att man glömmer av something och det vill inte jag göra, såå smart som jag är (not) tänkte jag skriva upp en lista på allting jag ska ha med mig :D

Funderar på att åka till stan imorgon och köpa flipflops och kanske något annat fint som jag kan ha med mig till Italien. Flipflops är alltid bra att ha. Dem är ganska bekväma och dem tar inte så mycket plats i resväskan + att dem är bra att ha t ex om man ska ner till stranden. Dem är enkla och kostar inte så mycket pengar vilket jag tycker är bra ! Sen tänkte jag sola också. Dem säger att det ska bli fint väder imorgon så jag hoppas att det blir det. I så fall solar jag innan jag åker till stan.

Sen måste jag också gå till Kaverös Äng, ett äldreboende för att lämna en sak där. Jag kommer att börja jobba där den 14:e juli till den 17:e augusti. Jag ser fram emot det och jag hoppas verkligen att det blir kul :) but will see..Det finns bara en nackdel. Jag börjar jobba den 14:e juli klockan åtta på morgonen. Jag kommer hem från Italien den 14:e juli på natten. Ni fattar vad problemet är va? Ja just det ! Jag kommer inte kunna sova någonting den natten ! Bussen kommer vara framme i Sverige 00.10 och jag vet inte hur lång tid det kommer ta för oss att komma hem. Det som oroar mig mest är väl att vi inte kommer hem till Sverige 00.10 som planerat, men jag hoppas att vi gör det. If we doo kommer jag väl sova fem timmar ! Snacka om att jag kommer vara stone dead när jag ska börja jobba, men det är väl bara att suck it in and be happy ! 


Kommentarer
Postat av: e m m a

är det ditt öga i headern? :)

2008-07-03 @ 12:54:35
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0