Onsdag

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket på min blogg de senaste dagarna men det beror på att jag varit hos pappa. Hans dator är verkligen seg och det tar typ hundra år att komma in på en sida ! Så det har inte funkat.

Igår mådde jag inte så bra. Hade huvudvärk hela dagen ! Egentligen var det meningen att jag skulle gå till Maja och Lotta. De fyllde 17 år igår :D så de hade släktkalas. Jag ville gå men jag orkade inte det (var inte fit for fight) så jag var hemma och kollade på en massa filmer och käka kebabpizza istället. Imorgon åker de till Jersey och de ska vara där i tre veckor. It's a long time ! Kommer sakna dem <3

Today är det varmt och soligt. Det har ju inte varit fint väder på länge nu så jag tänkte gå ut och sola min bleka kropp. Jag var faktiskt lite brun för ett tag sen men det har gått bort nu..lite surt men vad ska man göra? Jag hoppas att det är varmt i Italien så att man kan bli brun där. Åker om två dagar. Längtar som faan ! :D

Tänkte fråga mamma vad vårat hotell heter och om jag hittar någon bild på hotellet så lägger jag upp en bild lite senare på det :) Kram !

Kommentarer
Postat av: Lotta

kommer sakna dig med <3

2008-07-02 @ 21:22:27
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0