Torsdag

Mamma väckte mig klockan tio idag ! Jag gick upp tio över tio fast jag ville egentligen sova mycket mycket längre men det är lika bra att vänja sig nu när man ska till Italien för då kommer jag gå upp tidigare än tio. Jag tänkte ju sola innan jag åkte in till stan men det blev inte så. Jag följde istället med mamma och Melinda till Frölunda Torg och påvägen dit så stannade vi till på Kaverös Äng, där jag ska börja jobba (14:e juli). Jag lämnade ingenting (trodde först att man skulle göra det) utan pratade bara lite snabbt med en som jobbade där. Det ligger inte så långt ifrån där jag bor, kanske 10-15 minuter så det är jättebra :)

När vi kom till Frölunda torg strussade vi runt i en massa olika affärer. Jag hittade flipflop skor, hårklämmor, toffsar (eller säger man gummisnoddar?) och en t-shirt. Sen köpte jag också två tidningar - Solo och Frida som jag tänkte ha med mig på bussresan :) Sedan hittade jag ett par söta skor på Din sko men dem fanns inte i min storlek..typiskt ! Men jag ska kanske åka in till stan imorgon och kolla om dem finns där. Hoppas Hoppas !

Lägger upp bilder lite senare på allt jag köpt, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0