To the city and home to daddy

Now I'm back home. Åkte in till stan själv. Julia och Nadia kom en halvtimme senare. Vi kom dit ganska sent så vi hann inte kolla i så många affärer (fast vi provade ju en massa kläder också och det tog sin lilla tid..vi gick in i fyra affärer) men jag köpte ändå i tre av affärerna. It was my day :) Ibland så hittar jag ingenting och ibland så hittar jag en massa. Det är så det brukar vara. Känner ni igen er? Vi käka också på Mackedonkan. Köpte Big Mac & Co som vanligt. Beställde plusmeny också och fick ett lila Coca Cola glas, nice.

Tog sedan spårvagnen hem till papi och var där en stund. Jonathan var också där. Han är såå söt, min brorsa :) Jag och pappa kollade på skönhets tävling. Alla tjejer var så perfekta. Perfekta leenden, perfekta tänder, perfekta ansikten och perfekta kroppar. Jag undrar hur dem ser ut utan smink haha. Om jag ska vara ärlig så fattar jag inte varför man har såna tävlingar. Personligen så tycker jag det är lite..hmm..knasigt. Men det är bara min åsikt. Vad tycker ni?

Jag gick hem vid halv åtta. Pappa följde mig en bit, snälla papi <3 och nu sitter jag här. Dagen har gått så fort, helgen har gått så fort och imorgon ska jag jobba. Så jag får väl försöka lägga mig tidigt idag..maybe vid elva eller något.

Visar vad jag köpt om en stund. Ska bara plåta det först ! Kram så länge


Btw det var längesen jag la upp en bild på dagens outfit så jag tänkte jag kunde göra det nu :)






Leggings från ?
Tunika från Rut m fl
Grått linne m tryck från H&M
Hooddiiss från ? (fick den av papi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0