Dag fem i Italien

Nu kommer dag fem i Italien :)

Torsdag:

Idag vaknade vi tidigt - klockan sju. Vi ställde oss vid busshållplatsen vid kvart över åtta (bussen skulle gå halv nio) och så var vi i San Marino  vid halv tio. Bussen stannade vid en utsiktsplats där man kunde se hela staden typ. Det var såå vackert. Tänk att ni sitter i ett flygplan och kollar ut genom fönstret och ser en massa fält där nere eller aa vad ska man säga...såna små plättar..ni vet väl vad jag pratar om vah? Alla som har åkt flygplan vet nog vad jag menar..hoppas jag haha ;P I alla fall det var sjukt vackert ! Det fanns en massa små butiker som vi kollade i och allt var så mysigt ! Vi tog också en toast där. Vi hade två timmar på oss att gå runt och kolla på allting så man hann inte se allt men det räckte ändå och jag ångrade verkligen inte att vi åkte dit. It was worth every minute !

Vi kom tillbaka till Rimini vid ett och gick hem och snarka en timme. Sen gick vi till RoxyBar..again haha. Typ stammisar där hehe. Nästa stopp blev playan. Vi solade och badade där i två timmar sen gick vi upp till hotellet och fixade oss. Efter maten strussa vi runt på gatorna som vanligt. Sjung också kareoke på en restaurang haha. Sorry seems to bee the hardest word blev det. Dem hade typ ingenting annat som jag kunde men det var kul ! :)



Väntar på att bussen ska komma:



Utsikt:




   


Små gränder med affärer:



 


Staty:




Vacker kyrka:

'

   


Like this pic:



     


Knasiga jag  ;P




Vet inte riktigt vad det är..haha men jag tyckte den var vacker:




Systembolaget. Det fanns en story bakom namnet men jag kommer inte ihåg den :P




På playan. Njuter av the delicious ice cream:



 


På kvällen (I know..jag har röda ögon men skitsamma ;P)




Här sjunger jag kareoke hihi:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0