Day fyra i Italien

Nu tänkte jag skriva om day fyra (glömde ju bort att skriva den trejde dagen, alltså tisdagen).

Onsdag:

Idag åkte vi in till stan. Det skulle nämligen vara en marknad där. Vi tog bussen dit och fick stå hela vägen. Det var varmt och trångt och jobbigt but we survived. Marknaden var inte så märkvärdig utan likadan som alla affärer vi gick förbi borta hos oss (alltså där vi bodde) så vi gick runt i butikerna istället. Hittade ett linne som jag köpte :) När vi hade kollat i stan en stund åkte vi tillbaka och käkade på RoxyBar (det gjorde vi också på tisdagen, prövade på en "Happy Burger" som var svingod) och jag tog en "Happy Burger" igen, mums. Sen gick vi och solade men det blev ganska sent..runt halv fem. Låg där i ca två timmar, gick hem, duschade och käkade seda mat på hotellet. På kvällen gick vi ut och checkade olika affärer och kollade busstabeller till San Marino (en stad i Italien. Den räknas faktiskt som en egen stad) som vi skulle åka till nästa dag. Bussen skulle gå väldigt tidigt nästa morgon. Vid halv nio men innan vi gick och la oss passade vi på och ta en glass - Nutellaglass of course ;)

Stan:





Var tvungen att ta kort på balkongen..så mysig:



The market:


Poosa inne i affären är ett måste haha:



RoxyBar:



Ni ska bara veta hur mycket Tokio Hotel saker dem hade där nere !! Kuddar, väskor, posters, böcker och tidningar om dem,plånböcker, kalendrar + deras skiva - Scream. Det trodde jag verkligen inte..att dem skulle ha såå mycket med dem. Men det var kul att se. Log för mig själv varje gång jag såg dem <3



När vi var påväg att kolla busstider stod det tre indianer som showa lite. Dem var jättediktiga. Rööös när dem spelade, såå bra var det !



Karusell. Den var såå fin. Kände för att åka, bara för skojs skull men gjorde det aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0