Julia

Träffade Julia för ett tag sen..bara en liten stund på min hållplats. Det var kul att se henne. Har fan saknat henne <3 She is my angel och jag har alltid kul med henne. Kan prata med henne om allting och jag litar 100 % på henne. Vi har känt varandra i 4 år. Både jag och hon började i samma klass i sjuan på Nordhem - Musikklass. Till en början tyckte jag att hon var lite..hmm jag vet inte, lite "tro att hon är bäst" typ men det ändrades ju fort. Efter ett tag var vi jättetajta och vi gjorde allt tillsammans. Vi flumma runt och skratta sjukt mycket (det gör vi ju fortfarande) och vi hittade på namn på folk som vi såg i skolan haha t ex en kille som alltid bar röd tröja (gillade honom ett tag hehe) han fick namnet rödingen. Så varje gång vi såg han så sa vi, nämen där är ju rödingen hihi. Det var kul. Lite andra namn..väskmannen, trynet, kalle anka, apan haha..jaa det var hur kul som helst. Sen bestämde vi också för att säga hej till en "ny" kille varje vecka som vi inte hade pratat med förut och det gick väl sådär ;P Sen spelade vi pingis varje dag så everybody kände ju igen oss så vi fick namnet pingistjejerna :) Sen tjafsade vi med en massa killar hela tiden som alltid picakade på oss, det var faktiskt lite kul. Jaaa jag kan berätta om såå många saker (som handlar om mig och Julia) för vi har sååå många många minnen tillsammans. Inte bara från skolan såklart utan en massa andra saker ! Men det får jag ta en annan gång..maybe ;)



Bjuder på denna hehe, Julia och jag för..hmm ett år sedan I think..maybe längre:



En dag i stan :D





Hemma hos Claudii:





Julia jag älskar dig. You are my soulmate, my best friend ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0