Fredag

Här kommer lite bilder från igår :)


Jag, Melinda och papi bowlade på Frölunda Torg :) Det var jättekul ! Jag träffade faktiskt käglorna haha och jag fick strike 3 ggr så jag är nöjd :D



Vi var tvugna att ta på oss dem här skorna - Visst är dem snygga? ;)



När vi bowlat klart satte vi oss på en restaurang och åt pizza :)  Myys !


Sen åkte jag hem till Maja och Lotta och Julia var också där :) <3 fast jag hann bara träffa henne en liten stund. Hon var tvungen att gå hem och packa inför Paris.


Jag, Maja och Lotta kollade på Sandor/Ida. Sen satt vi och spela kort och käka popcorn. Efter det gick vi en promenad :) (det var egentligen inte så mörkt ute)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0