Italien

Om en vecka åker jag till Italien ! Yess that's right - Italiiaa :D Jag åker nästa fredag (den 5:e) och är tillbaka på söndag natt (den 14:e) Jag längtar som fan tills nästa vecka. Jag har aldrig varit i Italien förut så det ska bli jättekul att åka dit. På resan följer mami och Melinda med. Vi ska åka buss. Vi gjorde det förra året också, fast då åkte vi till Kroatien. Det är ganska jobbigt, eller aa mucho jobbigt att åka buss. Jag vet inte många timmar vi kommer spendera på bussen till Italien men förra året tog det 33 timmar att komma till Kroatien ! And that is a pretty long time.

Men det är också kul att åka buss. Man stannar ju i olika länder..man går på toaletten i Tyskland, man tar en fika i Österrike..det är ju det som är roligt. Att man får ta del av andra länder också. Jag hoppas verkligen att det är varmt där nere. Tänk om det regnar hela tiden, fy vad tråkigt det skulle vara, men vi får hoppas på det bästa :D

Åhh längtar längtar längtar !!

Vet inte vad mitt hotell heter och mami är i Danmark så jag kan inte fråga henne..men den här bilden får duga så länge men när jag vet vad hoteller heter så ska jag se om jag kan hitta någon bild på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0