Lördag

Puuhhh !! Första halvlek är över. Spanien började bra och gjorde ett mål i 15:de minuten men sen hade Sverige övertaget och Zlatan gör mål i 37:de minuten (I think) !! Sheet vad jag blev glad, skrek och tjooade så nu känner jag att min hals börjar göra lite ont :P haha men skitsamma ! Nu står det 1-1 och det känns bra. Hoppas Sverige lägger ett till mål och ett till i andra halvlek ;P haha men vi får se vad som händer.

Idag har jag bara slappat och varit ute på ängen med Melinda. Det har ju inte varit såå jättefint väder ute men solen tittade fram ibland och då passade jag på att sola, sen när den gick i moln virade jag en filt över mig och låg och väntade på att solen skulle komma tillbaka ;)  !

Det var egentligen meningen att Anna skulle komma till mig idag. Vi skulle åka till Liseberg och kolla på matchen och hon skulle sova hos mig men hon hade glömt bort att hon skulle fira sin farbror hehe. Men vi kanske ska åka dit på onsdag istället, då spelar Sverige mot Ryssland :)

Men nuu börjar andra halvlek och jag tänkte poppa popcorn, Kram  !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0