Newport Harbor

Godmorgon !

Igår så kollade jag på Newport Harbor, and I got stuck :P Kollade på 4-5 avsnitt igår och tänkte kolla på resten idag. Jag vet inte varför jag kollar på det egentligen men jag tycker att det är bra. Såå why not? Den går på mtv på lördagar vid 16.30 men palla kolla då. Det är bättre att kolla på datan haha fast då finns det ingen text men det är bara bra att det inte finns det för då kan jag öva på att första vad dem säger :) och jag fattar nästan allting så det är perfekt !

Skola kl 9.50 som vanligt. Idag ska vi ha mysdag, hihi. På schemat står det att man kan ta med sig frukost/fika :) Vi ska kolla på gamla konserter och utvärdera året så det blir nog bra. Men nu hinner jag inte skriva mer, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0