Rain

Halloo !!

Jag vaknade klockan halv tio och kollade ut genom fönstret. Det regnade. Jag ringde Julia vid tio för att kolla om hon ville ta en promenad ändå men hon svarade inte så jag bestämde mig för att gå själv..in the rain. Men det var ändå härligt. Jag tog med mig ett paraply så jag blev inte så blöt. Jag promenerade i en halvtimme. Jag kunde gått längre men jag blev såå hungrig så jag gick hem. Innan jag käkade tog jag mig en dusch så nu luktar jag gött  ;P

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Jag är ganska trött såå jag tänkte att jag kanske ska vara hemma idag och soofta. Kolla på film och kanske städa här hemma bara. Men jag får se hur jag gör.

p.s Nu har det slutat regna men jag tror att det kommer göra det igen lite senare..

I alla fall hoppas alla får en härlig dag, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0