School out for summer

Tjoohoo !

Nu är skolan över, finally ! Jaa i alla fall i två månader och 10 dagar :D Det känns såå jävla skönt !

Jag kom till skolan klockan nio. Vi i kören gick igenom låtarna vi skulle sjunga och sen vid tio kom 1:orna och 2:orna. Sen gick vi tillbaka till hallen och fick våra betyg och så lyssnade vi på lärararna när de sjöng och spelade. Det var kul ! Vi slutade vid halv tolv, tog spårvagnen hem och så fick jag en present av mamma: en klänning. Precis vad jag behövde :) Den var jättefin. Sen åkte vi till Linne för att äta på pasta house. Det var mys.


Klänningen:




Myy food:




Nu ska jag snart till Sisjön med mammi, moster och kusinen :) Såå bye så länge, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0