Söndag

Det blir aldrig av att man skriver på pappas dator..jag vet inte riktigt varför..det bara blir så. Jag funderar starkt på att ta med mig min laptop till pappa men jag har ingen väska till den så det funkar inte. Nu är jag hemma hos mamma. Jag och Melinda glömde lite saker här hemma, that's why men vi ska snart gå hem till pappa igen. Klockan fyra ska vi käka mat hos farmor och farfar. Farmor kom förbi en sväng igår och vi fick 400 kronor av henne. Just what a need :) Pengarna ska gå till Italien ! Och vet ni vad..jag åt godis igår. Efter att ha hållt mig i över två månader ! Jag njööt verkligen ! Ni kanske tycker det var onödigt att göra det eftersom att jag hållt mig så länge men nu efter att jag ätit det så har jag inga planer på att fortsätta :)

Nej nu måste jag gå, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0