Söndag

Hellu !

Låg och dega i solen med Melinda i två timmar förrut. Det var skönt ! Det var inte lika varmt som det var igår men det dög ändå haha. Sen gick vi hem och kollade på reprisen av Gossip Girl. Jag missade den i tisdags för jag hade ju pjäs-uppspel då. Vi gick till mormor lite senare och åt mat där, gottgoott ! Jag kollade på Sverige-Ukraina också och Sverige förlorade med 1-0, men det var bara en träningsmatch så det gjorde inte så mycket men det hade varit kul om de vann menmen man kan inte alltid få som man vill.

Nu sitter jag i pyjamas och tänkte kolla på Newport Harbor. En ny serie som går på mtv :P Den började för inte så länge sedan så jag tänkte kolla och se vad det är för något. Någon som sett den? Ska nog måla naglarna också, den röda färgen har börjat gå bort nu och det ser jätte fult ut !

Btw jag har fått lite färg today  ;) och jag blev inte röd, it's a miracle ! Hahaha. Fast jag är ju låångt ifrån brun men det kommer la.. förhoppningsvis :)  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0