Torsdag

Tjooohoo !

Om en timme ska jag och Melinda möta papi på Frölunda Torg. Vi ska nämligen bowla ! Det var jättejätte längesen jag gjorde det så det ska bli kul :) (Hoppas bara jag får ner käglorna hihi)

Sen hade jag tänkt träffa Lotta :) Hon ska hjälpa mig att göra om min blogg, eller aa byta bakgrund och kanske sätta in en bild på moi ;P och sånt. Jag är inte teknisk någonstans och vet inte hur man gör det (lite pinsamt) så det är däärför hon ska hjälpa mig :) Såå ni får se resultatet lite senare ! Sen måste jag träffa Julia. Hon åker till Paris imorgon och kommer hem den 4:e juli och jag åker den 5:e juli till Italien..har jag berättat det !?..tror inte det men jag skriver om det later, i promise ;) såå vi kommer inte träffas på över två veckor, soo that's why ! Så jag och Lotta ska möta upp henne på Markland lite senare :)

Men nu måste jag fixa mig, skriver senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0