Proviva

Godmorgon

Nu tänkte jag tipsa om en bra dryck - Proviva ! Jag är säker på att ni redan vet vad det är för något och ni har säkert sett dem i Hemköp lot's of times. Men ni kanske aldrig har smakat på dem olika dryckerna. I så fall har ni gått miste om något gott ! Jag vet inte riktigt hur många olika smaker som finns...dem jag vet är: Svartvinbär, Mango, Skogsbär (som är min favorit), melon, jordgubb och aa det är dem jag vet. Men dem är goda. Vi brukar mest köpa skogsbär och jordgubb..ibland köper vi mango för mami gillar det :) hihi. Jag brukar dricka det till frukost..typ every single day ! Sen säger dem att den innehåller bra bakterier som kan hjälpa en om man har en "orolig" mage så det är ju perfekt. Såå nästa gång du är i affären glöm inte att köpa Proviva  :)



Kommentarer
Postat av: Majsen

ååå.. den är min favorit också :)

2008-06-23 @ 20:55:05
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0