Söndag

Hallo !

Vaknade vid halv ett idag hihi. Jag ville sova längre men jag tvingade mig upp ändå. Ville inte sova bort hela dagen. När jag och Melinda kom hem (efter att ha sovit hos pappa) började vi kolla på parfymen. Någon som sett den? Jag tycker den är bra men den är samtidigt lite psykoo. Vi hann inte kolla färdigt på den, vi skulle hem till moster och käka där men vi tänkte att vi skulle kolla färdigt på den nu..snart. Hemma hos moster och kusin Lisa tittade vi på en annan film - Leo. Den var ganska tråkig. Det hände inte så mycket i filmen men den var ändå lite sorglig. När vi kom hem gjorde jag chokladpudding till mig själv. Melinda och mami hade redan ätit det hemma hos moster. Jag och Melinda satte på en film - Kid svensk och medan vi kollade åt jag chokladpudding med grädde. Ajajaj Nathalie :P Inte bra..men jag njöt verkligen :) haha. Och jag som sagt att jag inte skulle äta något..menmen skitsamma !  ;P


Yummie:







Igår åkte jag, Melinda, Jonathan och pappa hem till Annika (pappas ex wife). Det kanske låter lite konstigt  men jag orkar inte förklara everything..det är en låång historia men pappa och Annika träffades när jag var 6 år (I think) så jag har känt henne väldigt länge och jag har en massa bra och roliga minnen från den tiden när dem var tillsammans. Dem är fortfarande kompisar och vi har länge pratat om att komma dit och kolla igenom en massa kort från när vi var små och aa prata minnen (hoppas ni hänger med)  såå vi käka där och kollade igenom en massa kort. Sheet vad rolig man såg ut dåå , HAHA (fast det gör man ju fortfarande !) I alla fall det var jättekul att se på alla korten och jag skrattade manymany times när jag såg mig själv. Men det var kul att se tillbaka på allting som vi gjort. Jag hade liksom glömt bort allt som hänt men när man såg alla bilder så kom jag ihåg väldigt mycket :) Men guud vad jag babblar..måste dra, kram !

Påväg hem från Annika:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0