Onsdag

Hallo    !

Idag har jag gått i stan med Anna och försökt hitta en klänning och en bikini. Vi gick in i en jävla massa affärer i hopp om att hitta den perkekta klänningen men utan resultat. Det är alltid så för mig att när jag inte letar efter något speciellt så hittar jag alltid saker och när jag väl letar efter något speciellt så hittar jag aldrig något, någon som känner igen sig? Det är såå himla störande för jag vill så gärna ha en fin ny klänning. Dem som jag hittade var antingen för stora eller i fel färg. Jag vill ha en vit eller en svart klänning men hittade bara klänningar i gult, lila och rosa typ och jag passar inte i dem färgerna. Jag hittade ingenn bikini heller men jag får väl komma tillbaks en annan dag och kolla.

Jag gick också till Frölunda Torg men jag hittade inget där heller förutom nagellack och en parfym som jag funderar på att köpa. Ska snart börja med maten tänkte jag, det får bli falukorv med makaroner :P har bara käkat frukost idag hemma hos Anna och det var vid klockan halv elva och nu känner jag att jag börjar bli hungrig.

En klänning jag provade på H&M:


Den här klänningen provade jag på Rut m fl:



Va tycker ni?

Men innan jag går tänkte jag lägga upp några bilder från igår :)



Jag, Anna och Sandra drog ner till Stensjön för att sola och bada. Det var jätte härligt :D



Vi kom hem och la oss i solen och soofta :)



Det blev för varmt att bara ligga och sola så vi drog ner till Södra, ett annat badställe med Sandras moppe och bada där :)




Det fanns ett rep där man kunde svinga sig ut och hoppa. Det var jätte läskigt men kul. Här har ni då mig hihi, fan va rolig jag ser ut :P




På kvällen kollade vi på tv och soofta :)




Nej nu måste jag fixa käk, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0