Midsommar

Halloo ! Känns som att det var evigheter sen jag skrev nu men det har bara gått två dagar hihi

Anna sov hos mig i förrgår, ja jag vet.. lite sent att skriva det nu men jag var verkligen såå himla trött igår att jag inte orkade sätta på datorn. I alla fall, vi kollade på film, and then matchen mellan Ryssland - Sverige. Jaa ni vet ju alla hur det gick..dem förlorade. Faan !  Jag fattar inte vad som hände. Vi spelade kasst. Var lite besviken menmen vad ska man göra? Det spelar ingen roll nu. Efter matchen gick vi ut och spelade lite basket, det var really hot ute så det var skönt ! 

Jaaa igår..hmmm..jag kollade på tv. Kände mig lite konstig såå jag vilade en stund också. Sen hjälpte jag mamma med disken och stryckte tvätten :) Jag, mamma och Melinda kollade också på en film som mamma hyrt - Blind Dating. Den var väl helt okej. Efter det började vi kolla på en annan film som hon hyrde - Black Water. En krokodil film som är baserad på en verklig händelse. Vi kollade aldrig färdigt på den såå vi ska väl göra det idag. Filmen är ganska tråkig. Det händer inte så mycket. Dem sitter mest i ett träd haha :P 

Today är det midsommar och vilket fint väder vi har.. NOT !!  Såå typiskt..var det inte fult väder förra midsommaren också? Det regnade förut och vi tänkte sitta ute och grilla..jag vet inte hur det blir med grillningen men vi ska ändå sitta ute och äta. Vi har nämligen köpt ett partytält som vi kan sitta under, smart vah? :) Såå det kommer bli mysigt. 

Även om det inte är fint väder så får man ändå försöka göra det bästa av situationen, eller hur? :)

Såå ha nu en trevlig midsommar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0