Måndag

Heellu !

Har legat och degat på ängen i dag med fast bara i en timme. Ni fattar inte hur skönt det var att ligga där. Speciellt efter att man varit i skolan :)  Jag har precis diskat och nu sitter jag här i soffan och är trött. Var kommer all trötthet ifrån? Det känns som att jag alltid är trött. Jag kanske lägger mig för sent på kvällarna... eller så måste jag kanske äta något som gör att jag blir pigg. Synd att det inte fanns en tablett man kunde ta så att man blev pigg, eller det kanske redan finns?

Melinda köpte Frida tidningen förrut och i den fanns det två megaposter och en var på Tokio Hotel ! :D Postern är jättefin ! Lägger upp en bild på den lite senare :) Jag brukade köpa frida och okej tidningar när det kom något med Tokio Hotel så jag har några posters som fortfarande sitter i tidningarna vilket jag helt glömt bort men nu ska jag banimej sätta upp dem på väggen ! ( måste passa på nu när mitt minne är bra ;P )

Nu tänkte jag kolla på Newport Harbor, kram 


Sötnöten Anna i skolan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0