Fredag

Hej !

Idag har jag städat som en galning för att få det fint. Det var jobbigt men resultatet blev bra. Nu har vi pretty nice :) Släkten kom vid fyra-tiden. Vi åt kinamat och sedan blev det paj och glass med jordgubbar :) Mycket gott ! Morfar hjälpte mig med att sätta upp två speglar och en tavla också :) Vi hade pratat om att han skulle komma hit och hjälpa mig många gånger men det blev aldrig av men nu finally sitter dem där dem ska sitta ! Nu ska jag bara ta bort alla papper, tidningar, smycken och och aa alltiing som ligger på mitt golv och på min byrå så att det för en gångs skull kan bi snyggt i mitt rum. Sen måste jag dammsuga också. Men det orkar jag inte tänka på nu, har redan städat för mycket idag hehe.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer..jag ska ringa Mathilda och höra om hon vill gå på bio. Vi har snackat om att gå på What happens in Vegas.. Någon som har sett den? Vi tycker i alla fall att den verkar rolig :) Om det inte blir någon bio imorgon så ska jag kanske åka till pappi men jag får se vad som händer.


   


Ska snart kolla på National Treasure 2 - Hemligheternas bok med mamma. Vi kollade aldrig på någon film igår, det blev I robot istället som gick på tv. Nu ska jag ta mig något att äta, börjar bli hungrig, puss

 

Grattis mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0