A day with papi

Hej !

Igår blev det ändrade planer. Jag tänkte ju vara hemma och soofta men istället så åkte jag hem till Maja och Lotta ! Det var jätte längesen vi träffades så det var kul att träffa dem :) Vi kollade på Hairspray. Den är jättebra ! Undra om jag skrivit om den här på bloggen? För den måste ni se :D Jag och Maja cyklade sedan hem till mig så att jag kunde hämta mina grejer (skulle sova hos dem) och för att hämta filmer som vi kunde kolla på. Det slutade med att vi tog med 6-7 filmer :P haha. Sen kollade vi på Fullt hus och Dina, Mina och Våra. Både filmerna är typ familjefilmer men dem är roliga :) Sen nästa morgon när vi vaknade kollade vi på Hemma bäst. Den är också bra. Skriver kanske om den lite senare :)

Jag åkte sedan hem och tog mig en dusch. Sedan åkte jag till Blomsterriket och köpte rosor till pappa. Jag ville ha röda men det fanns bara gula så jag köpte det haha. Pappa blev jätteglad när han fick dem så det blev ändå lyckat ! Sen satt vi och tjööta hemma hos honom i några timmar. Efter det cyklade vi ner till Frölunda Torg och käka på McDonalds. Efter att ha ätit en Big Mac och pommesfrites och druckit Fanta cyklade vi till Marholmen och satt där en snabbis. Sen bestämde vi oss för att åka till Askim och spela minigolf :) Det var muchoo fun ! Efter det cyklade vi tillbaka till Frölunda Torg och sa good bye till varandra.


Nu börjar Gossip Girl, kram !


En rolig dag med pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0