Tiden går fort

Hej !

Nu har jag duschat, rakat benen hehe och målat naglarna. Imorgon är det skolavslutning ! Jag fattar inte att det gått så snabbt. Det kändes som att jag precis började på Angered men det har snart gått ett år. Tiden har gått så fort. Man har träffat en massa nya människor och fått nya polare. Man har haft både bra och dåliga stunder. Sheet det har hänt så mycket. Det är lite trist att det är över nu men det ska såklart bli skönt med sommarlov. Det är ju det jag har längtat efter for soo long ! Men det är ändå lite trist, don't ask me why men såå känns det nu i alla fall. Vi får väl se hur jag känner mig imorgon :P Ska vara i skolan klockan nio, är med i kören så jag måste vara där tidigare. Ska sjunga för everybody ! Men det fixar jag ;P Nu måste jag borsta tänderna, godnatt !


Punk konserten: Mathilda och jag , love this pic :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0